Triumph MC Forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Jos nyt liityt jäseneksi se maksaa 65,- e ja jäsenmaksu on voimassa maaliskuun 2025 loppuun.
.
Maksu klubin tilille FI21 3131 3001 2368 01.

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 : Kesäkuu 17, 2021, 12:02:03 ip 
Aloittaja Steven - Uusin viesti kirjoittanut pele
Rocket Touring on pitkälle kuskille ja pitkille matkoille tehty. Pate Jokinen jossain vaiheessa oli myymässä???

92 
 : Kesäkuu 15, 2021, 07:49:14 ap 
Aloittaja Lucky7 - Uusin viesti kirjoittanut Tri-ton
Thruxtonissa on sama runko kuin samanikäisessä Bonnevillessä, joten esim. Bonnen laukkuraudat käy.

93 
 : Kesäkuu 15, 2021, 01:08:54 ap 
Aloittaja Steven - Uusin viesti kirjoittanut Steven
Kiitos suosituksista, täytyy katsoa.  Voisin ajella lähimpään Triumph liikkeseen mutta voi olla, että siellä on vain uudempia ja hintavampia vaihdokkeja joten kannattaa katsella muualta ensin :D

94 
 : Kesäkuu 11, 2021, 11:39:32 ip 
Aloittaja Lucky7 - Uusin viesti kirjoittanut Lucky7
Pitäis löytää joku laukkurautahässäkkä ratkaisu   molemmin puolin jottei penkin yli tulevat satulalaukut ois tuolla pinnojen välissä kovin pahasti. Oisko kellään infoa passaisko esim bonnevillen jotku systeemit thruxtoniin? Kiitos

95 
 : Kesäkuu 11, 2021, 04:38:06 ip 
Aloittaja Steven - Uusin viesti kirjoittanut TeeTee
Käy testaamassa Explorer 1200:sta. Siinä on voimaa viedä kyyditettävää ja pakaaseja. Eikä tarvitse olla ihan uusinta versiota niin niistä löytyy mukavia varusteita, kuten penkinlämppärit kuskille/kyydissä olijalle ja vakionopeudensäädin kahvanlämppäreiden lisäksi.

mB

96 
 : Kesäkuu 11, 2021, 12:00:31 ip 
Aloittaja Steven - Uusin viesti kirjoittanut Itse saatana
Triumph Tiger 1050 voisi olla yksi vaihtoehto. Rocket 3 kyllä joo, mutta esim. itse laitoin Rocketin vaihtoon, koska halusin monikäyttöisemmän pyörän. Nyt on Tiger Explorer ja tykkään. On mulla tosin Thunderbird 1700:kin, kun hyvä on ihmisellä yksi customikin olla, heh. Matkamalli Trophy voisi myös sopia. XJR 1300 vastaavaa mallia ei Triumphilla taida olla. Oman XJR:äni vaihdoin juurikin tuohon Thunderbirdiin. Ei mitään pahaa sanottavaa XJR:stä.

Sinulla on tuota pituutta sen verran, että kannattaa käydä istumassa eri malleja ja ihmettelemässä niiden ominaisuuksia. Esim. omassa Tigerissä nostin penkkiä sen 20mm, kun selvisi, että näin voi tehdä. Parempi polvikulma per heti, vaikka olen vain tällainen persjalkainen 184cm pitkä. Vähän paha se on pyörää toiselle ostaa, eiks je?

97 
 : Kesäkuu 11, 2021, 09:20:04 ap 
Aloittaja Koski - Uusin viesti kirjoittanut Koski
Kaupat tehty. Kiitokset Daytonatorille

98 
 : Kesäkuu 11, 2021, 07:41:49 ap 
Aloittaja Steven - Uusin viesti kirjoittanut ET-11
Pitkät miehet ovat viihtyneet Rocketin päällä.

99 
 : Kesäkuu 11, 2021, 12:21:36 ap 
Aloittaja Steven - Uusin viesti kirjoittanut Steven
Moi! Newbie täällä.  Mulla on 865cc America mutta haluaisin kokeilla jotain muuta, joka voisi sopia paremmin pidemmille matkoille vaimon kanssa. Tuo America tuli hankittua ulkonäon perusteella, kun customit on hyvän näköisiä, mutta käytännössä jo tunnin matka tuntuu pitkältä tuon ajoasennon kanssa. (Olen 193cm) Kokemusta muista pyöristä ei ole muuta kuin kaksi eri autokoulun 600cc katupyörää, tai mikisikä niitä sanotaan. 

Tänään juuri juttelin erään kanssa, jolla on Yamaha XJR 1300.  Hän kehui sitä just matkapyöräksi, ja ulkonäkökin on oikeaan suuntaan.  Hän myös suositteli kokeilemaan Suzuki GSX:ää.  Mutta minulla veri vetää Triumphiin, koska olen britti.  Mikä olisi yllämainittujen suuntaan menevä, vähän pystympi asentoinen (ei mikään kyykky!) Triumph jolla voisin viihtyä pidempiä pätkiä?  Minun America on vm. 2008, ja senkin vasta saanut maksettua, joten älkää ihan uusia ehdoteltko vaan jotain vähän vanhempaa ;)

100 
 : Kesäkuu 10, 2021, 06:35:40 ip 
Aloittaja Koski - Uusin viesti kirjoittanut daytonator
Multa löytyy summerscreeni ja korkeampi plexi ja pikakiinnikeraudat.
Arto-0505768278

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]