Triumph MC Forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Foorumin VIERAS,
REKISTERÖIDY - näet enemmän
LIITY JÄSENEKSI - näet ja koet enemmän

Kirjoittaja Aihe: Käyttäjänimen vaihto?  (Luettu 15135 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Truutti

• Vieras
Käyttäjänimen vaihto?
« : Joulukuu 31, 2009, 05:01:58 ip »

Otin tuon oman Truutti käyttäjänimen turhan pikaisesti koska en silloin omistanut Triumphia ja semmosen osto oli vasta harkinnassa. Halusin kuitenkin liittyä silloin pikaisesti tänne foorumiin, koska kysyttävää oli, eikä tuota nikkiä kerinnyt sen kummemmin ajatella, koska en tiennyt pysynkä foorumilla, mutta nyt kun mulla on oikian merkkinen pyöräkin ja tiedän että roikun täällä enemmänkin, niin haluaisin vaihtaa "nikkini", onnistuuko? Haluaisin että se muutetaan nimimerkkiin Oku koska siksi mua monasti kutsutaan.
Kirjattu

wesba

• Elämän kandi
  • Triumph MC
  • Poissa Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • ...sissos...tana...
    • Vesan digiapu Tmi
Vs: Käyttäjänimen vaihto?
« Vastaus #1 : Joulukuu 31, 2009, 05:11:49 ip »

Eiks tuo onnistu, jos meet profiiliin, ja vaihdat nimen ???
Kirjattu
Trumpetin soittelija, Tiger 900 vm-96 (T430 ja diablo black)   R.I.P. Sprint 900 vm-93 (T338 ja B.R.G.)

Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka:
-vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi,
mutta varovaisuus lisääntyy, jos henki säilyy-

teppo

• Vieras
« Vastaus #2 : Joulukuu 31, 2009, 05:22:05 ip »

Otin tuon oman Truutti käyttäjänimen turhan pikaisesti koska en silloin omistanut Triumphia ja semmosen osto oli vasta harkinnassa. Halusin kuitenkin liittyä silloin pikaisesti tänne foorumiin, koska kysyttävää oli, eikä tuota nikkiä kerinnyt sen kummemmin ajatella, koska en tiennyt pysynkä foorumilla, mutta nyt kun mulla on oikian merkkinen pyöräkin ja tiedän että roikun täällä enemmänkin, niin haluaisin vaihtaa "nikkini", onnistuuko? Haluaisin että se muutetaan nimimerkkiin Oku koska siksi mua monasti kutsutaan.

Jeesasin
Kirjattu

Jeppis

• Triumph MC
  • Poissa Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Ajelee Pietarsaaresta Roketilla
« Vastaus #3 : Joulukuu 31, 2009, 05:54:16 ip »

Pidetään vain nikit mitkä on typeryyksissään tullut laitettua ::). Mulla on niin huono että mä oon
pikkuhiljaa kääntämässä sitä vahvuudeksi. Eikä sitä voi enää vaihtaa sen takia koska livenä
jo kaikki seuran jäsenet tuntee. Peli menetetty siis.
Kirjattu
Vaikeuksien kautta epätoivoon

oku

• Vieras
« Vastaus #4 : Joulukuu 31, 2009, 06:02:29 ip »

Nojoo, mulla tuo nyt vaihtui ja olen senverran tuore jäsen täällä, joten katsoin että nyt sen viellä voi tehä ennen kun liityn maksavaksi jäseneksi. Ymmärrän, että piteempään olleet sitä ei kannata tehä. Kiitos Teppo jeesistä!

En tiennytkään että nikin vois itse vaihtaa. Luulin että se on tehtävissä vain moden avulla. Liitän vielä hetkeksi allekirjoituujseeni entisen käyttäjänimeni, jotta siitä tietää kuka olin.
Kirjattu